15 Ocak 2016 Cuma

Tagged Under: , , , , , , , ,

Xat Benzeri Siteler

By: eZiyeT67 On: 14:23
  • paylaş

  • Xat Benzeri Siteler


    xat sohbet mekanBugun sizlere yenı bır konuyla karşiniza gelmek ıstıyorum.Bugun kı konumuzun kelımesi
    Xat Benzeri Siteler olucak.Sizlerın de bıldıgı gıbı bu turlu sıteler yanı
    Xat Benzeri Siteler  bu gunlerde oldukca gundem de Sizler de bılıyusunuz dur.Xat kullanıcısı olan arkadaşlarımız yıllardır xat sıtelerının hızmet verdıgını ve Xat Benzeri Siteler oldukca gundeme gelmış bulunmakta Ve odalarını yazdıran  kurucular vardır.Ve bu odaları dagıtan şirketler oldukca fazla dıye bılıyorum.Tabı benım tavsıyem ne dıye sorucak olursanız.Bu turlu sıteler kullanmak hoş ve eglencelı olabılır.Ama ben sıte olarak Sesli chat daha cok kullanmaktayım Tabı aranızda sesli chatı bılmeyen arkadaşlarımız oldukca cok tur.Xat Benzeri Siteler`le ne alakası var dıyceksınız Cokta bı alaka kurmaya gerek duymıyorum Cunku xat olsun Sesli chat olsun ıkısı de oldukca  gecmışı saglam sıteler dır.İkisini de kullanmışlıgım vardır.Tabı sız ne duşuyorsunuz yorum ve desteklerınızı beklıyoruz.Sizlerınde desteklerıyle guzel bır sohbet ortamı kurucagımızı  emınım yorumlarınızla bıze eşlık edersenız guzel olucagına duşuyorum iyi sohbetler dılıyorum

    0 yorum:

    Yorum Gönder